tisdag, november 28, 2006

Jaaaaaaa!

Jag ska få komma på intervjuuuuuuu!!

Äntligen ett steg i rätt riktning även för mig! Älsklingen har redan fixat det här med jobb och försörjning i Hemstaden (min alltså) så nu är det min tur att hitta en ny försörjning.

Och nu ni, så ville minsann kontoret i lilla Hålan att jag kommer och visar upp mig och mina färdigheter. Me like, det ger mig en rättvis chans till ett nytt jobb och ett snäpp upp i vad som skulle kallas för Min karriär*.



*Pffh, karriär, jag? Vad är det? Jag jobbar för att det ger pengar och viss intellektuell tillfredställelse och umgänge.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

JA!!!! JIPPIIIIIIEEEEE!!!! ÄNTLIGEN!!! *dansar runt och tjoar med dig* Nu håller vi tummarna HÅRT!! Puss på sig vännen!

10:49 em  
Blogger Unknown said...

Skåneflickan dansar också av glädje!!! Vad spännande!!!

Och jag nås på förnamn.bådaefternamnsinitialerna@home.se. Och vill naturligtvis veta när, var och hur intervjun går av stapeln så jag kan hålla tummarna så hårt jag kan!!!

7:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis vännen! Jag ser verkligen fram emot att få dig på plats lite närmare :-) Jag håller tummarna och hoppas att de förstår vilken tillgång du kommer att bli! Kram.

8:51 fm  
Blogger Gudinnan said...

Hej sötisar! Håll tummarna den 15/12 för då ska vara mitt mest representativa jag och de kommer att inse att jag är kandidaten de väntat på. Eller nå´t, men jag hoppas, hoppas, hoppas att det går vägen. Kram på er!

12:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se