söndag, november 26, 2006

Update

Vad händer här då egentligen? Massor antagligen men det har varit bristande uppdatering här från min sida.

* Håret är nyslingat och nyklippt efter att ha fått växa sig ohemult långt. Nu är jag nästan snygg igen och håret är så långt som det brukar vara när jag i vanliga fall tycker att det är dags att jag klipper mig. Jag har helt enkelt glömt bort att vårda mig själv lite också.

* Jobbfest med schlagertema i fredags och undertecknad var med i festkommittén. Vilken kanonkväll! Jag var där som Lili och hade tydligen lyckats fantastiskt bra med min utstyrsel och hår för att sa att jag var så himla snygg och att jag alltid borde ha håret så där. Min motfråga var "Ni vet väl hur rakt mitt hår är i normala fall?". Fast jag kan ju leva med att vara en superbabe för en kväll. B tyckte att det kul att se mig den kvällen för den gamla glansen kom tillbaka för en stund och det var en nöjd och glad Gudinna som festade fram till småtimmarna. Det krävdes två omgångar balsam och kam i duschen för att reda ut håret igår morse (läs förmiddag).

* Mormorn lever och pendlandet dit fortsätter.

* På fredag åker jag till Darling igen och helgen därefter upprepar vi förra årets Köpenhamnsresa med övernattning på fint hotell och shopping längs Ströget och andra närliggande gator. Någon som har något tips på t ex inredningsaffärer värda att besöka?

* Fortfarande inget internet hemma och ingen support vet var felet ligger.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Vad skönt att få en uppdatering! Tycker det är skönt att du får hjälp (av psykolog, av Darling och stöttande arbetskamrater och andra vänner)!!! Du vet väl att du förtjänar att må bra fast att mycket känns struligt och mormor fortfarande är sjuk?

Om det inte hae varit så att vi ska flytta just den helgen ni befinner er i Köpenhamn hade jag nog föreslagit att jag skulle ta och våldgästa er en timmer eller två på Ströget... Kanske nästa gång? :) Kram!

8:50 fm  
Blogger Gudinnan said...

Attans, det hade varit mkt trevligt med lite våldsgästning! Nu blev jag väldigt nyfiken på var ni tänker flytta. Hur var din mailadress igen, var det förnamn.initial.initial@gmail.com?

Och jo, jag vet att jag förtjänar att må bra men stressen kommer inte att försvinna förrän mormor gått bort. Trist men sant, känns som en rävsax ibland.

Kram!

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se