fredag, oktober 27, 2006

Dansblogg?

Känner att jag vill förtydliga lite för er som kommer hit i tron om att det här verkligen är en dansblogg. Jag skulle inte kalla min blogg för dansblogg men jag är en danstjej som även skriver en del i min blogg. Jag önskar att jag hann vara ute på fler danser så att jag hade mer att skriva om i dansväg men som ni kan se så består mitt liv av så mycket annat just nu. Ibland klämmer jag till med ett inlägg som är dansrelaterat men oftast blir en massa annat jag avhandlar för mitt eget höga nöjes och sinnesfrids skull.

Men ni är hjärtligt välkomna hit ändå.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du behöver väl inte be om ursäkt för att du inte bara skriver om dans!!! Vill du att jag ska ändra mitt länknamn till dig? Nu står det "Danstjejen Gudinnan" på själva länken. Vill du att det ska vara Gudinnans Hörna istället?

Det står ju varken hos mig eller hos dig att det är en dansblogg!!

6:53 em  
Blogger Gudinnan said...

*s* Nej, det är lugnt, ha kvar den texten du för danstjej är jag ju. Jag såg däremot att det var länkat till mig på en sida där de hade lagt upp dansbloggar...och då kände mig inte som någon dansbloggare... inte så mycket i alla fall =)

3:16 em  
Anonymous Anonym said...

Okej.. jag kände mig rätt träffad när jag läste igår :)

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Tackar! Jag ska göra mitt bästa för att smälta in i bloggvärldens dansmiljö! :)

6:55 em  
Blogger Gudinnan said...

Det tror jag säkert att du kommer att göra! Här som på dansgolvet =)

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se