onsdag, januari 11, 2006

Nytt för i år

Det här året ska bli ett förändringarnas år.

Det här är året när jag ska bli sambo igen. Tredje gången gillt och förhoppningsvis den sista. Troligen blir det så att vi flyttar båda två och byter från två olika städer till en tredje. Vi vill bo nära någon av våra familjer och eftersom vi är eniga om att bo i norr så ligger min familj väldigt bra till [yes!].

Det här året ska jag byta jobb. Så är det bara. Om jag nu kommer att lyckas byta stad så ingår givetvis att jag söker jobb i annan stad också. Målsättningen är alltså att jag innan året är slut ska ha ett nytt, intressant arbete att gå till.

Gissa om jag är nyfiken på vad jag har att se tillbaka på nästa år vid den här tiden?

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Och gissa hur nyfiken jag är på vad du har att se tillbaka på om ett år?! :)

7:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se