tisdag, december 20, 2005

Till "Anonym"

Intressant att du fortfarande läser allt jag skriver. Det tycker jag du ska sluta med.

Tro mig när jag säger att jag kan stå för mycket av det som sades i ilskan men det som hade varit lite shysstare slut på kontakten hade nog varit att ta en diskussion i lugn och ro när stormen lagt sig lite.

Jag står för att jag blev arg men jag har också förmågan att ta konstruktiva diskussioner när ilskan lagt sig.

Blanda inte in mina ex i det här, det vet du för lite om för att kunna dra paralleller till.

Jag tyckte att du visade sidor och värderingar som inte alls stämde överens med den jag trodde mig känna. Det gjorde mig väldigt upprörd och fick mig att dra mig undan för att sedan explodera. Inte så konstruktivt men jag är helt nöjd med att vi inte har någon kontakt.

Tänker inte skriva så mycket mer eftersom "Jag vill inte ha något svar. Detta är endast för dig att reflektera över eller att låta bli. "

Bloggtoppen.se