torsdag, mars 01, 2007

Män i träd

Jaha, då har jag sett 15 avsnitt av "Men in trees" den senaste veckan. Torrentz.com har blivit min bästa vän när det gäller att ladda hem TV-serier som jag skulle vilja se men inte hinner/vill/kan följa. Jag såg första avsnittet på TV och tyckte att det verkade vara en rätt söt serie. Och det är den, supersöt, smårolig och jag gillar verkligen Anne Heche. Kanske inte en serie jag skulle ge upp allt för att hinna hem till på onsdagarna men till er som är fast i nedladdningsträsket säger jag:

Go fetch! Den fungerar som underhållning.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hamnar framför Men in trees ibland på lördag eftermiddagar... Idag blev det så. Jag har en liten fråga: hur fick Mai tag på alla hennes kläder?? Jag håller med om att den är smårar, men att jag inte rusar hem för att hinna se den...

Jag hoppas det är bra med dig i Gbg.

Kram Pia

5:09 em  
Blogger Gudinnan said...

Oj, såg inte att du kommenterat här =) Jo, henner kläder var visst lite försenade (tror jag) och när hon väl kom dit för att hämta dem vid flyget så hade det gått över 24 h och de låg bland hittegods. enligt någon liten lokal regel är det då först till kvarn. Typ.

3:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se