måndag, februari 12, 2007

Vad göra?

Åh, jag vet inte jag. Vad ska jag göra med den här bloggen egentligen? Det känns som om jag tappat rösten, skrivarrösten alltså. Som livet har sett ut det senaste året så har jag tystnat mer och mer och bloggen har fått fungera som meddelandecentral till vännerna så att de vet vad som händer i mitt liv. Egentligen vill jag skriva om det som poppar upp i mitt huvud lite då och då under dagen, om kärlekens alla uttryck, om åsikter i stort och smått och en massa annat. Det har mest blivit en massa gnäll och bloggen har fått agera slasktratt när jag behövt ösa ut mig lite.

Så nu skärper jag mig, annars....annars...ja, det vette sjutton

Annars gnäller jag väl vidare i vanlig takt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bloggen kan ju fylla olika funktioner i olika perioder.

Ibland har man inte den energin och inspirationen för att skriva den typ av inlägg som du har tänkt (känner igen mig!).. och såna gånger är det bara att gnälla vidare.

Vi kommer inte att sluta läsa bara för det *ler*

KRAM

7:47 fm  
Blogger Unknown said...

*skrattar* Gnäll du på, Gudinna! Vi tycker om dig ändå.

Kram!

8:22 fm  
Blogger Gudinnan said...

Danstanten: Du har så rätt, den kan faktiskt få fylla flera funktioner. Irriterande bara att jag ofta får en massa uppslag som jag sedan aldrig kommer mig för att skriva ner. Ids helt enkelt inte för tillfället.

Jag gnäller vidare =)

Anna: *s* Tack! Då trycker jag inte delete än på ett tag =)

3:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se