fredag, februari 02, 2007

Amen

Tänk att allt verkar falla på plats. Det ser ut som att vi kommer att få det precis som vi tänkt från början med hus, jobb och flytt. Jag får ett jobb den sista januari och hann säga upp lägenheten och bredbandet utan att behöva betala någon dubbel hyra/avgift efter flytten. Jag börjar mitt nya jobb den 2/5 och nästa vecka ska jag boka tid för besiktning och värdering av huset vi vill köpa.

Det finns nästan en religiös känsla över situationen just nu och den känslan håller jag gärna fast vid ett tag till. Vi har jobbat så hårt och målmedvetet för att nå dit vi är idag och förhoppningsvis går allt vägen. Målet har hela tiden varit klart men vägen dit har varit krokig med en hel massa stenar att snubbla över.

Tänk att vi ska gifta oss. Det om något känns otroligt stort och otroligt rätt. Min nästa önskan är att jag vid den här tiden nästa år är nygift och gravid. Men det är en nåd att stilla bedja om.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Myyyys! =) *glad* Jag ber med dig... ;)

1:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se