torsdag, januari 11, 2007

........

Jag fick inte jobbet.


Det hade stått emellan mig och en annan tjej och de bestämde sig igår kväll. Enligt VD´n så vill de helst ha oss båda men till slut var de tvungna att bestämma sig och den andra tjejen hade mer erfarenhet än vad jag har. Tydligen kommer de antagligen att behöva anställa en person till under året och han fråga de om de fick kontakta mig då. Klart att de får kontakta mig, de har gjort ett bra intryck på mig också vilket jag sa till honom.

Men just nu gråter jag bara och undrar hur i hela friden mitt liv ska reda ut sig. Ska jag behöva säga upp mig och flytta in i Darlings lilla lägenhet i Göteborg för att vi ska kunna bo ihop?

Och det är rättegång på måndag och jag ska höras via telefon. Rättegången skulle vara hela dagen så jag måste vara standby och beredd på att de ringer när som helst under dagen. Hann få en rejäl ångestattack på grund av det också i morse och nu det här beskedet på det.

Nu håller jag på att bryta ihop på allvar, fick min psykologtid flyttad till klockan 15 idag istället för måndag.

Over´n out

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh.. det enda jag kan göra är att skicka en massa omtanke och en stor kram.

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Trist med jobbet. Men det var väl inte meningen. Kanske inte just nu?! Och va skönt att du kan höras via telefon, slippa sitta i samma rum igen som den där galningen! Du vet var jag finns om du behöver prata. Kramar

7:46 em  
Blogger Unknown said...

Tänker på dig! Och hoppas att du har vänner och familj på närmre håll som kan hålla upp dig ett tag nu när det känns tungt.

Det kryllar inte av jobb. Men någonstans finns det ett även för dig. På rätt plats alltså.

Kommer hålla tummarna för dig på måndag.

Kram!

8:05 fm  
Blogger Gudinnan said...

Tack sötisar! Det kryllar verkligen inte av jobb och det är asjobbigt att hela tiden börja om på nytt allt. Det är så mycket nu men för stunden kan jag nästan bara tänka på att jag är rädd för den fysiska smärtan. Rättegången på måndag kommer att gå bra och sedan är det dags att planera framåt igen.

Tack för allt stöd!

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se