fredag, december 29, 2006

I förbifarten...

.... så kan jag meddela att jag är en av tre som gått vidare i rektyeringsprocessen! Japp, och nu har jag gjort personlighetstest och logiktest och kan bara vänta på ett positivt svar. Förstår inte varför två till skulle göra testen, det är ju Mitt jobb....

Annars är Darling på plats över nyårshelgen, hans kompis kommer imorgon och sedan firar vi tillsammans med vännerna.

Årets sista inlägg blev kort men innefattar det som rör sig mest i mitt huvud just nu!


Gott Nytt År!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

håller tummarna hårt!
här firas det nya året in med god mat i hemmets lugna vrå. åsså ska vi tänka på den där gooooda tårtan vi åt förra året!! stor kram

5:28 em  
Anonymous Anonym said...

Såklart är det ditt jobb, men de måste ju låta 2 andra få göra testerna - för syns skull *ler*.

Gott Nytt År på dig/er!

8:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se