lördag, september 23, 2006

Tröstshopping

Jag gjorde ett tappert försök att tröstshoppa redan igår efter jobbet men utan framgång. Siktet var inställt på en ny handväska men inte en enda föll mig i smaken så jag kom hem tomhänt utan den efterlängtade handväskan.

Bättre lycka nästa gång tänkte jag och gick någon timme på stan även idag. Jo då, idag var jaktlyckan bättre efter att fokus flyttats från handväska till kläder. Resultat:

- Grå lite längre tröja som halkar ner lite på axeln, snygg att ha ett bredare skärp i midjan på.
- Rött smalt skärp att ha till mina svarta kostymbyxor. Med fördel ihop med en vit blus som stoppas in i byxorna. Ser helt gorgeous och buisness ut i det.

Dagens plus: att jag faktiskt Har en midja som är snygg att sätta ett skärp i.

Dagens minus: Att alla stövlar fortfarande görs för tjejer med feta vader och inget finns där emellan (Apropå förra årets stövelproblem och nej, idag är jag inte pk och ursäktar att jag säger feta. Mina ben är perfekta och borde vara normen).

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad roligt att någon med snygg midja uppskattar att hon har en sådan!!!!!

5:33 em  
Blogger Gudinnan said...

*s* jo...jag insåg att jag inte hade mycket att klaga på där...än så länge i alla fall =)

6:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se