måndag, september 11, 2006

Äppelmos?

De flesta som var på besök i stan den helgen för att dansa fredag och lördag tog det kanske lugnt på lördagen. Fikade på stan eller besökte äventyrsbadet där de lade sig i bubbelpoolerna. Samtalsämnet var därför rätt givet när det socialsnackades lite under danserna. Gudinnan bodde ju hemma hos sina föräldrar på den lilla gården där det alltid finns något att pyssla med.

- Så vad har du gjort idag då?

- Äppelmos

- Äppelmos??

- Japp, hela eftermiddagen

- Oj då, du verkar huslig!

- Man kan tro det men låt dig inte luras, jag har gjort mitt för någon månad!

- Hehe

Jo då, några kavaljerer skrockade nöjt som om de kommit över en guldklimp. Tänk om jag fattat det här när jag var singel? Att män går igång på äppelmos?!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är ju fint att du delar med dig av dina tips - kanske finns det singeltjejer som läser här hos dig?

Själv hörde jag till skaran som gottade mig i bubbelpoolen i några timmar i lördags...

8:13 em  
Blogger Gudinnan said...

Precis, vägen till männens hjärta kanske går genom huslighet trots allt. Jag riktigt hörde hur några urgener började tugga igång hos några av dem. Så singeltjejer ska kanske dofta nybakat bröd istället för parfym.

Men det hade inte varit helt fel att ha slappat i en bubbelpool som uppladdning istället =)

10:00 em  
Anonymous Anonym said...

Äppelmos... tänk om det var så enkelt :-) Jag tillhörde skaran som fikade i lördags... länge!!

10:01 em  
Blogger Gudinnan said...

Ja, fullt så enkelt är det nog inte men alla sätt är bra utom de dåliga. Bland det första Darling visste om mig var att jag hellre gick i gummistövlar än högklackat och det fungerade tydligen alldeles utmärkt. Fast alla är förstås inte ute efter präkton =D

8:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se