torsdag, augusti 24, 2006

... bara om min älskade väntar

"Men bara om min älskade väntar, om jag hörde hans hjärta sakta slå. Bara om han låg här tätt intill mig, kan jag bli den jag var igår"


10 timmar till dess att Darlings famn är full av Gudinna igen

Hans Gudinna är just nu av det tröttare, mer slitna slaget som skulle behöva lite lugn, ro och en massa omtanke.

Mitt i allt det trista så väntar vi med spänning på att se om vi får ett positivt besked och kan fortsätta på den inslagna vägen. Kan berätta så mycket som att två av mina stora drömmar kan slå in den närmsta tiden. Fast den här veckan kan jag inte njuta så mycket av den förväntan jag egentligen känner, är alldeles för ledsen.


Mest av allt vill jag ha min älskade hos mig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilket vackert citat! Ven har skrivit det?

8:33 em  
Blogger Gudinnan said...

Det kommer från en låt med Uno Svenningsson och Sophie Zelmani och heter just "Men bara om min älskade väntar". Hur fin som helst!

8:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se