onsdag, april 11, 2007

Darling

Innan vi satte oss på flyget till Prag så tillbringade vi en natt hos kära Å med sambo N. Efteråt berättade Å att hon inte tänkt sig Darling på det sättet utan hade en bild av honom som väldigt lugn. Hmm, nja, så skulle väl inte jag beskriva honom....

I min blogg så framstår han kanske som lugn men det beror mest på att här är han någon i bakgrunden, jag håller honom medvetet ganska anonym eftersom han själv inte har valt att bli omskriven på internet. Här skriver jag om min upplevelse av vår relation men jag inser att han framstår som en ganska luddig figur. Nej, Darling är ingen lugn filbunke. Han är snabbtänkt, intelligent, rapp i käften, busig, målinriktad, effektiv och smått pedantisk. Han är en karriärist som skulle må fysiskt dåligt om han inte fick satsa på sitt arbete. Han blir minst lika grining som jag när han är trött och hungrig och han är än mer kvällstrött än vad jag är.

Det som är lugnt och tryggt med honom är hans kärlek till mig och den omsorg han visar om mig och vårt förhållande . Inget har någonsin fått mig att tvivla på hans känslor och avsikter. Det är den bilden jag främst förmedlar i bloggen eftersom det är grunden till att han får mig att må så bra och att vi trivs tillsammans.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

och ni är alldeles, alldeles underbara ihop! =) Mysigt att ha er här ett tag. Kom gärna igen! Kram

6:24 em  
Blogger Gudinnan said...

Tack sötnos, vi kommer gärna tillbaka =D Och snart kan vi bjuda in er till vårt hus! Kram

3:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se