fredag, mars 23, 2007

Välkommen kära du


...Till Gudinnans och Darlings nya hem!

Kontraktet är påskrivet och vi flyttar in i sommar. Det kommer att vara mina blommor som växer i krukorna på trappen i år och Darling som hugger ved ute på gården.

Ett varmt lugnt fluff håller på att lägga sig runt hjärtat och det känns som om jag håller på att komma hem på allvar. Inte bara rent fysiskt utan själen vill landa en stund och bara vara. Något rätt har jag ändå gjort som fått en man som älskar mig på det underbara och hängivna sätt som Darling gör och ett litet drömhem som vi kan leva och älska i.

Tålamod har aldrig varit min starka sida men nu kan jag säga att jag vandrar på den väg jag önskat mig i livet.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis! Tankte att jag maste val kolla in vad som hander :) Far skicka en kram sa har eftersom jag inte bara kan ga upp en vaning eller tva just nu... Halsa din darling ocksa. Kram kram!

4:51 fm  
Blogger Gudinnan said...

Tack! Det känns så otroligt bra och roligt just nu! Mejl kommer med utförligare rapport. KRAM!

9:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh vad underbart! GRATTIS!

11:00 fm  
Blogger Gudinnan said...

Dantanten: Tack! Snart bor vi i samma kommun om än några mil ifrån varandra ¨:-)

2:41 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis! All lycka och frid till Dig!

//Jenny

6:56 em  
Blogger Gudinnan said...

Jenny: Tack tack! By the way, är du någon jag känner kanske? =)

11:10 em  
Blogger Unknown said...

Weeeeeee!!!!! Såna här nyheter tycker jag om en måndagsmorgon!!!

Kram på er båda!

8:03 fm  
Blogger Gudinnan said...

Anna: Kram på dig också! Ja, nu går det banne mig åt rätt håll :-D

4:43 em  
Anonymous Anonym said...

När kommer du att berätta exakt var huset ligger?

8:07 fm  
Blogger Gudinnan said...

Danstanten: Jag mailar på FL =)

12:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se