måndag, mars 05, 2007

Kärlek vid första provningen

I ett hissnande ögonblick insåg jag att jag kommer att överskrida budgeten för brudklänningen si så där tre gånger så mycket....

Den var ljuvlig, kvinnlig, sexig, klassisk, ja jag kände mig som en filmstjärna från 40-talet och K fick tårar i ögonen. Det sägs att en kvinna bara Vet när hon hon hittat den perfekta brudklänningen och det stämmer. Jag som tänkte vara ekonomisk, välja något enkelt men klassiskt vill nu bara ha just den här klänningen.

Bara den klänningen.

Hur ska jag kunna tänka mig någon annan när jag aldrig känt mig så vacker som när jag stod där med klänningen som de skapat just till mig? Det är en av dessa jag pratar om, exakt vilken avslöjar jag inte. Kolla under "Book de selección" och "Style".

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är jätteviktigt att man har exakt rätt brudklänning. Den enda som kan avgöra om man har hittat rätt är man själv *minns*

Vilka otroligt vackra klänningar det var som du hade länkat till. Jag är säker på att de alla passar din kroppsform väldigt bra!

Du inte bara är en gudinna, du kommer även att se ut som en sådan på bröllopsdagen!!!

2:39 em  
Anonymous Anonym said...

De är ljuvilga! Allihop! Du får väl tänka ekonomiskt någon annanstans för jag gissar att det blir svårt att hitta en annan klänning :-)

Kram Pia

2:49 em  
Blogger Gudinnan said...

Danstanten: Det sa min kompis som var med också, att när man väl hittat det man vil ha så finns det ingen återvändo utan man vill ha just den!

De där klänningarna passade nästan löjligt bra itll min figur. Helt perfekta till en lång brud =)

Och jag kommer att få se ut som den Gudinna jag vill vara!

3:53 em  
Blogger Gudinnan said...

Pia: Ja, jag får se över budgeten på andra håll istället. Eller spara lite bättre så att det inte blir så stort hål. Inte för att vi inte skulle ha råd men det finns ju så mycket man vill lägga pengarna på.

Jag håller just nu på att undersöka om det går att få tag i samma klänning någon annanstans och till ett lite bättre pris. Vet nämligen att de är extra dyra på klänningar i Gbg.

3:55 em  
Blogger Unknown said...

Jag brukar inte gå igång på brudklänningar men måste erkänna att många av de här var helt fantastiskt fina till en lång kvinna. Om det blir någon av de här kommer du se strålande ut!

Fast å andra sidan, kommer du göra det i vilken klänning som helst!!! :)

Kram från södern!

7:34 fm  
Blogger Gudinnan said...

Anna: Tackar =) Jag har aldrig varit superintresserad av bröllop, klänningar och allt som hör till men den här klänningen....ojojoj vad jag vill ha den!

På en lång kvinna blev de här klännigarna perfekta helt enkelt. Ett tips om du någon gång skulle komma på andra tankar ;-)

Kramar från norr!

11:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se