tisdag, april 17, 2007

Aj

Opererad och justerad. Rör mig inte i onödan, jag har fyra små plåsterlappar på magen och det känns som om någon boxat mig i magen för många gånger.

Mer komplicerat ingrepp än vad de först trodde, tre timmar låg jag tydligen på operationsbordet (nej, detaljer tar jag inte här). Mådde skit och fick stanna över natten med rara sköterskor som kom springande så fort jag tryckte på en knapp.

Men nu är jag hemma och mår efter omständigheterna väl och kan bara säga att jag är glad att det här gjordes nu och inte senare.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

KRAM!!!

Tänkte mycket på dig när ni var i Prag. Lyste solen på er? Vi har pratat om att åka till Prag tillsammans men aldrig fått tummarna loss...

Håller tummarna för bra läkning efter operationen!!!

7:50 fm  
Anonymous Anonym said...

skönt att det gått bra iaf. även fast det känns... men det ska det väl göra - lite åtminstone - när dom har skurit i en!
skickar kryapåsigkramar och en stooor bukett med vackra våriga tulpaner i fiiina färger!! kram

9:12 fm  
Blogger Gudinnan said...

Anna: Solen sken över oss i Prag och jag rekommenderar er verkligen att åka dit! Hur fin stad som helst, man kan gå och titta och njuta i timmar. Lite hångel på Karlsbron, lite vin eller öl på en uteservering i solen osv.

Idag mår jag lite bättre men håller mig snällt hemma och tar det lugnt =) Kram!

M: Vi får prata senare så kan jag berätta om världsläget. Jag är inte överlycklig över resultatet men det är bra tt de fixat det nu och att det inte kom som en överraskning längre fram. Och tack för kryapåsighälsning och tulpanerna =D Kram!

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag förstår att de kanske fick göra mer under ingreppet än vad som var planerat. Jag tänker på dig och lider med dig. Hoppas ändå att det inte blir alltför allvarliga följder av operationen...

En massa kramar!

2:20 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har också tänkt på dig... ta det nu riktigt lugnt så att du sen orkar tänka på allt med huset och även ta tag i bröllopsplanering.

Kram Pia

3:22 em  
Blogger Gudinnan said...

Danstanten: Nej då, det blir inga allvarliga följder utan det var snarare bra att de gjorde de här ingreppet. Hade varit värre om de inte gjort det. Kan maila senare på FL =)

Pia: Du, jag ringer dig ikväll och kollar läget =)

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

Älskade vännen. Glömde bort när du skulle opereras, skönt att det blev gjort iallafall. Ringer dig sen i veckan. Kram! =)

10:08 em  
Anonymous Anonym said...

Krya pa dig! Skont iallafall att det ar over. Skickar lite varme och omtanke fran Chile :) Kram

9:18 em  
Blogger Gudinnan said...

Terése: Tackar! Jag ska gå in och kika i resdagboken om du skrivit något om kryssningen, ha rinte varit på jobbet som sagt och inte fått mailen i så fall =) Ja, nu är det tack och lov över och var väldigt bra att det blev gjort. Kram!

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se