fredag, september 29, 2006

I nöd...

I natt gifte jag och Darling oss i Åre och hade en bröllopsfest. Handlingen började på sjäva festen runt klockan 22. Gästerna hade redan börjat droppa av och en hel del av hans kompisar hade istället satt på en tv som de bänkat sig framför. Jag blev förbannad och ifrågasatte om man skulle göra så här på en bröllopsfest men fick bara nonchalanta och elaka svar tillbaka. Det slutade med att jag sprang hem (vi bodde tydligen i Åre) och stortjöt över min förstörda bröllopsfest. Och inte kom Darling efter för att trösta heller utan jag satt där ensam i min klänning och bara grät och grät.

Vad f*n, är det ett tecken eller?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, när man drömmer sånt är det inget tecken!

Har ni börjat planera bröllop? När VI hade gjort det drömde jag mardrömmar om allt som kan hända (och även en del som jag aldrig ens hade varit i närheten att tänka på i vaket tillstånd).

Har du berättat om drömmen för Älsklingen? Gör det så får han chansen att trösta dig och sona att han inte gjorde det i drömmen :) *kram*

6:06 em  
Blogger Gudinnan said...

Skönt! Blev lite orolig där en stund =)

Planerar och planerar....inte riktigt, men vi pratar om det och det kommer att bli av relativt snar framtid. Han ska få fria först =)

Jo då, han ska få höra vilka ruttna kompisar han har *s*

10:04 fm  
Anonymous Anonym said...

nejdå.. inget tecken - möjligtvis att det bara blir tvärtom! en helt underbar bröllopsfest ;)
(nu vill O rita lite så jag får slita mig från datorn... ) massa kramar!

10:18 fm  
Blogger Gudinnan said...

m: Party it is! Får jag inte fly till en söderhavsstrand så blir det ett rejält partaj istället! =)

Kram! Dags att höras snart nu förresten =)

11:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se