fredag, juni 16, 2006

Hick

Man hajjar liksom till lite när man ser ett kuvert det står Åklagarmyndigheten ligga på hallgolvet när man kommer hem från jobbet.

"Shit" tänkte jag "tänk om det är dags för rättegången snart?"

Nej, inte rikigt än, men däremot skulle jag skicka in ett eventuellt skadståndskrav som har mot den åtalade.

Shit igen.

Hur gör man det? Hur vet jag vad jag ska begära i skadestånd?? (för skadestånd tänker jag verkligen begära!)

Så nu ska jag göra ännu en sak jag aldrig gjort tidigare - ringa Åklagarmyndigheten

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hoppas att du får den hjälp du behöver från Åklagarmyndigheten! Kram!

7:55 fm  
Blogger Gudinnan said...

Jo då, fast bästa instansen för att få svar på frågor man aldrig behövt ställa tidigare är Brottsoffermyndigheten. Och jag har minsan skickat in ett yrkande om skadestånd nu =)

11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se