torsdag, maj 04, 2006

Inte nu!

Det här kommer att bli en gnällblogg. Borta är Gudinnan som helst skriver om Darling eller om något hon stör sig så där lite lagomt på. Eller vad F*n, det är ju bara tillfälligt.

Idag tycker jag SÅ JÄVLA SYND OM MIG SJÄLV!

Som om det inte var nog att ha en sjuk och döende mormor, en grinig och sjuk morfar, att vara halvtidsjukskriven, att dessutom vara förkyld, att behöva lämna in bilen på verkstaden i morgon så får jag dessutom världens otäckaste mensvärk. Ja ni vet den där man svimmar och kräks av. Kom inte till mig och gnäll över lite molande i magen, då biter jag huvudet av er.

Som om inte mensvärk skulle räcka så lade min mage av helt när jag tog mina vanliga Pronaxen för att avhjälpa skiten. Nu har jag varit utslagen sedan kl 13 med en mage som är upplåst som om jag vore gravid, som krampar och är öm bara man petar någonstans i magtrakten (typ från revbenen ner till ljumskarna).

Det här skriver jag halvt dubbelvikt men egentligen skulle jag behöva packa och städa lägenheten. Imorgon flyger jag till Skåne för att umgås en helg med Darling och hans familj och sedan ska jag ha ett par veckor i Gbg med älsklingen.

Kan jag packa? Kan jag städa? INTE DÅ! Det ligger lite underkläder och några tröjor på sängen, längre har jag inte varit förmögen att komma.

Jag vill bara gråta och jag gör det också

4 Comments:

Blogger vandrarvild said...

å, bejbi, jag tycker också synd om dig!!!!! Hoppas du mår lite bättre nu!

1:03 fm  
Blogger Gudinnan said...

Tack... och det känns betydligt bättre nu =)

Till slut blev väskan packad, jag släpade mig till planet och sakta men säkert blev magen betydligt trevligare under helgen.

Har jag anlag för magkatarr? Jajamensan!

10:46 fm  
Blogger Unknown said...

Hoppas att vistelsen på sydligare breddgrader tillsammans med härligt sällskap kan lugna ner allt. Ja, allt.

Kram!!!

8:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmmm lider med dig... även om det var ett tag sedan inlägget skrevs... Det var som om du beskrev min vecka i helvetet en gång i månaden... Just då känner i varje fall jag mig jäkligt ensam om dessa problem...

10:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se