fredag, mars 31, 2006

Ett år av kärlek

Idag firar vi minnet av en mycket romantisk middag på River Café som ligger där ute på piren i Göteborg.

Ja, det var helt enkelt den mest perfekta dejten jag varit på, innehållande lyxig restaurang, fantastisk utsikt, god mat och en otroligt snygg och charmig karl. Det var väl det där sista som gjorde dejten för det behövs egentligen ingen lyx för att en dejt ska bli perfekt.

Det häftiga är att det här året verkligen bara är början. Vi har just börjat vår tid tillsammans och allt är fortfarande världsomvälvande, förälskat och väldigt, väldigt hoppfullt.

Jag minns ögonblicket där uppe på utsiktsplatsen där han står nära och säger att jag verkar vara en helt underbar tjej och att han gärna vill träffa mig igen. "Kyss mig" tänkte jag, men log mest stort och lite blygt samtidigt som jag svarade att jag också gärna ville ses igen.

Och visst fick jag kyssar. Redan samma kväll faktiskt. En kram blev till ett väldigt trevligt hångel där i bilen och sedan var det liksom klart. Det var vi och så vill vi att det ska förbli.
Bloggtoppen.se