onsdag, mars 01, 2006

Kortslutning

Det känns som om det är någon ledning i skallen som brunnit och måste bytas ut. Eller som att en säkring har gått.

Jag glömmer saker, gör fel, säger fel, är så disträ att jag bara kan skratta åt mig själv. Jag börjar på en hel massa små projekt hemma men avslutar inget utan går vidare till nästa utan att reflektera över att jag inte var klar med det jag höll på med innan.

Stressymptom säger mamma som vet hur det kan vara.

Annars är det lite lugnare just för stunden och jag är tillbaka på jobbet efter drygt en veckas paus.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag önskar att jag hade utbildat mig till elektriker istället. Då hade jag åkt upp till dig och pluggat rätt på sladdarna eller nåt...

Kram!

7:18 fm  
Blogger Gudinnan said...

*s* det skulle kanske ha behövts! Kram till dig också!

1:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se