lördag, juni 10, 2006

Grey´s

Jag bara älskar Greys´s Anatomy!

En helt underbar serie som har mig fast till den grad att jag nu laddat (ja jklar så olagig även en gudinna kan vara) hem hela säsong 2 och håller på att beta av den i stadigt tempo (nej, tålamod att vänta en vecka mellan avsnitten finns inte).

Känslorna mellan Meredith (Dr Grey) och Derek (Dr Sheppard) lyckas de verkligen få fram så starkt att man nästan kan ta på dem.


Jag lyckas bli så berörd och tänker att två människor som verkligen älskar varandra ska få varandra också. Det borde finnas en naturlag för det, även utanför TV-seriernas värld. Om du verkligen älskar någon och det är besvarat, låt inget stå emellan.

Om du inte vet vad du vill titta på en mörk kväll så är det här en stark rekommendation.


(åh, Dr Sheppard!)

4 Comments:

Blogger vandrarvild said...

vem är Dr S? jag följer inte serien, orkar inte, haffar reprisen sen när den går, men är det Patrik Dempsey?

10:59 fm  
Blogger Gudinnan said...

Ladda hem den när du har lite att göra någon gång! Det var hur lätt som helst att bli beroende efter att jag började se repriserna. Jo, det är Patrick Dempsey och det jobbiga är att de lyckas framställa några av de manliga karaktärerna precis som män jag lätt faller för. Denny säger bara, Denny.

Sitter och blir lätt förälskad i var och vart annat avsnitt =)

1:31 em  
Anonymous Anonym said...

Älskar den serien!!! Prinsen oxå! =) Ska nog vara lite olagliga vi med! ;o)
Puss på vännens panna!!

1:36 fm  
Blogger Gudinnan said...

Å: Puss tillbaka!

8:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se