fredag, februari 08, 2008

Bloggen är död, länge leve bloggen!

Det skedde visst utan något medvetet beslut eller överväldigande bloggleda. Jag skriver inte längre och känner ingen längtan att göra det.

Det har hänt massor men jag vill inte skriva om det. Vi har haft ett helt underbart bröllop, en ljuvlig bröllopsresa och vi njuter i fulla drag av att vara nygifta. Jag befinner mig på den plats i livet som jag tidigare bara kunde längta till och hoppas på. Allt känns däremot så privat just nu och jag vill inte lägga ut det till allmän beskådan. Skulle kunna skriva om kärleken, huset, jobbet och om barnet vi längtar efter men det vill sig inte, jag behåller det för mig själv och stannar i vår bubbla. Där i fina huset med ån rinnande nedanför och med skogen i ryggen.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Om du trivs i bubblan tycker jag att du gör rätt som stannar i den. Men kom ihåg att vi är några stycken här utanför som bryr oss om dig och inte har något emot att ta del av din bubbla om/när du vill dela med dig igen. (Du vet väl att du ställa in Blogger-bloggen så att bara vissa inbjudna kan läsa?)

Jag ber att få gratulera till ett lyckat bröllop så här i efterhand!

Kram!

12:59 em  
Blogger Gudinnan said...

Kan man? Det visste jag inte. Jag ska kolla på det om skrivklådan gör sig påmind igen :-)

Och tack så mycket! Att gifta sig var verkligen det roligaste jag någonsin gjort! Försökte förresten skriva en kommentar till dig om katterna men jag måste ha misslyckats för jag ser den inte.

Kram!

1:58 em  
Blogger Mikaela said...

kram!

7:28 em  
Blogger Vilse said...

Vill bara säga ett litet "Grattis" innan jag lämnar dig ifred i din bubbla igen.

Så:

Grattis!

=)

7:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är så otroligt glad för din skull för att du äntligen har kommit dit du har längtat!!! Massa kramar.

PS. Jag håller koll på bloggen ifall det blir någon förändring i skrivlusten framöver :) DS.

6:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se