tisdag, juni 05, 2007

Han gör mig så glad, han den där som sagt att han vill gifta sig med mig och se till att vi får små söta bebisar. Inte ens en begravning kunde dämpa glädjen över honom. Vi åkte till kyrkan vi bokat för att se hur den ser ut inuti och den var helt rätt, det är där jag vill säga ja till älsklingen. Vi körde förbi vårt hus och vidare ut till havet där vi kysstes på stranden och jag sa "jag är en mycket lycklig kvinna".
And in this crazy life
And through these crazy times
It's you
It's you
You make me sing
You're every line
You're every word
You're everything
Michael Bublé sjunger och jag sjunger med


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbart! Ser fram mot att se er i kyrkan min vän.... *ler stort*

11:30 fm  
Blogger Gudinnan said...

Jag längtar massor nu! Det känns stort och underbart att gifta sig =D

3:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se