tisdag, maj 29, 2007

Sjukt vackert

Just den här versionen av Over the rainbow skulle jag vilja spela på mormors minnesstund efter begravningen på fredag. Vet någon var man kan hitta den eller hur man gör för att få över den till en skiva? Varken cdon eller Ginza har den och längre än så sträcker sig inte mina kunskaper.



*äh, med lite meck att byta torrent client så löste vi det problemet.....ljuvlig msuik på väg in i min dator och ut på en skiva lagom till begravningen. jag måste ha varit trött som inte började i den änden*

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

jättefin version! mkt bättre än originalet tyckte jag nog... tänk vad internet är bra ändå ;)
lycka till på fredag! Stoooor kram gumman!

8:47 fm  
Blogger vandrarvild said...

hela skivan ligger på nätet... om man är en som laddar hem menar jag... :|
men jo, visst är låten underbar, jag blev kär i den första ggn jag hörde den och är det fortfarande, det är en jättefin sång till en begravning.
kramkram.

1:07 em  
Blogger Gudinnan said...

Jag menar, jag skulle ju aaaaaaldrig ladda hem något. Men om man skullle göra det så går det jättebra bara man fixat sin dator så att man kan ladda hem igen =)

2:00 em  
Anonymous Anonym said...

Bra att det löste sig... jag tänker på dig på fredag och sen får vi höras inför nästa helg :-) Det ska bli såå roligt att ses! Dessutom har jag en del att berätta ;-)

Kramar Pia

2:45 em  
Blogger Gudinnan said...

Pia: Jaaaaaa! Det har du! Och jag ser också verkligen fram emot att ses och att komma iväg på dans med dig =) Vi kan väl höras senare i helgen. Kram!

8:24 em  
Blogger Gudinnan said...

Och M, tack för omtanken! Ska få tummen ur och faktiskt börja ringa mina vänner nu efter begravningen, inte bara svara på tilltal =)

8:25 em  
Anonymous Anonym said...

Tänker på dig min vän. Kan tyvärr inte lyssna på sången då jag inte har några högtalate kopplad till min dator just nu. *prutt*
Håll tummarna, vi försöker få byta till oss vår grannes lägenhet i samma våningsplan och trappuppgång nu när dom ska till radhus. Tänk att slippa hissen! och få en inglasad balkong... Snacka om lätt flytt dessutom! =)

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se