fredag, december 02, 2005

Shopping

Söta A tog med mig på en shoppingrunda igår. Jag hade tidigare uttryckt min förtvivlan över att inte hitta de kläder jag söker och sötnos som hon är erbjöd hon sina tjänster som shoppingpartner och smakråd. Hon kan stan bättre och har favoritbutiker jag knappt kände till.

Det blev alldeles för dyrt egentligen men vad gör man när det blev kärlek direkt då jag provade de här plaggen på Noa Noa:

En liten ljusrosa, tunnt stickad, kortärmad topp med ett par roliga deltajer uppe vid axlarna

En mjuk, mjuk, mjuuuuuk, ljusrosa, tunnt stickad ulltröja med ganska vid urringning (har den på mig idag och är så fin i den!)

En naturvit, långärmad trikåtopp med snygg spetskantad urringning (jag som trodde mig ha tröttnat på spetskanter)

En naturvit, tunn yllekofta i lite längre modell. Så tunn, så tunn och så fin, så fiiiiiiin!

Man blir lycklig av shopping, det är sant.
Bloggtoppen.se