onsdag, december 28, 2005

Lycka

Tänk, jag hade ingen aning om hur länge det kunde bubbla av lycka i kroppen!

Nio månader med Darling och lyckobubblet i bröstet kommer fortfarande fast kanske av lite andra anledningar än i allra första början. Det bubblar för att jag känner mig trygg med honom, jag vet och känner att det är Vi på allvar nu. Inte så att jag springer runt och är fånlycklig varje dag utan det kommer i vågor och vissa dagar, som idag, är jag så lycklig att jag ler mest hela tiden.

Jag pratade med kära M om hur bubblet kommer och går i förhållanden beroende på vilken fas man befinner sig i. Hon gifter sig på lördag mannen hon vill vakna upp vid varje morgon – det är lycka. Lyckan finns hela livet, den kommer bara av olika orsaker.

På lördag firar vi nyår och deras bröllop tillsammans. Hemma hos mig. Jag kan inte tänka mig en bättre nyårsafton än att få dela den med mina nära och kära och dessutom fira deras kärlek!

Och jag får dela den min stora kärlek. Min älskade, älskade Darling. En fin inledning på vårt nästa år tillsammans.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

bara 2 dagar kvar......... *Längtar*

8:41 fm  
Blogger crrly said...

Härligt!! :)

9:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se