måndag, oktober 24, 2005

Mitt ljuva liv

Jag gnällde visst en del i mitt förra inlägg, men när det kommer till det som verkligen betyder något så har jag absolut ingenting att klaga på!

Det är nu officiellt att jag överlevt tre decennier, något som firats grundligt i helgen. Darling har givetvis varit en stor del av det som gjort mig till världens lyckligaste Gudinna i helgen (älskade, älskade du!), likaså mina käraste vänner som slöt upp på lördagskvällen för att äta, dricka, bli lite fulla, glada och för att skåla in min födelsedag med mig.

Min käraste gav mig sedan frukost på sängen i kombination med en ”ja, må hon leva” framförd med den härligaste av whiskeyröster. Allra bästa familjen kom sedan i samlad tropp från staden tre timmar bort och med sig hade de såååå mycket paket, blommor och mat!

Jag har fått:

* Blommor, blommor, blommor!
* En weekend på lyxhotell i Köpenhamn tillsammans med Darling. Vi ska bla gå på julmarknaden på Tivoli.
* Presentkort på Holiday Club i Åre (ännu en möjlighet till romantik på hotell)
* Digitalkamera
* Vackert smycke från Snö of Sweden, ett favoritmärke
* Vacker linneduk
* Tavla
* Sällskapsspel
* Presentkort på skönhetssalong
* Inte att förglömma, muddar att ta på frusna handleder som älskade mormor stickat. Svarta med små, små svarta pärlor i ett vacker mönster. Herregud vilket jobb!
* För den fåfänga Gudinnan – en Philips Satin Ice
* Telefonsamtal från vännerna i andra städer och andra länder
* Kramar
* Kyssar
* Kärlek

Nej, det är inte speciellt synd om mig.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Grattis i efterskott!!!

Det låter som att du haft en suverän födelsedagshelg. Rid på den lyckovågen nu ett tag!

(Förrestens, om jag skulle vilja mejla dig någon gång... Skulle det gå för sig?)

2:51 em  
Anonymous Anonym said...

Man måste njuta av de goda tillfällena också, annars skulle de mörka bli alldeles outhärdliga. Grattis i efterskott!

3:00 em  
Blogger Gudinnan said...

Anna: Thanx! Jag rider för fullt på lyckovågen just nu =)

Flint: Tack så mycket! Turligt nog är de goda tillfällena fler just nu =)

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se